קוסמטיקאית היא בעלת מקצוע סופר חשובה עבור ציבור הנשים בישראל (ומן הסתם גם לא רק בה). קוסמטיקאיות אמנם מקבלות חלק ניכר מהעבודה באמצעות המלצות ומ׳פה לאוזן׳ אך הנבונות שבהן מתחזקות גם נכסים דיגיטליים לא יקרים שמשדרגים את העסק באופן משמעותי. ואחד מהם זהו כמובן כרטיס ביקור דיגיטלי.
לכל נערה ואישה יש את הקוסמטיקאית שלה. קוסמטיקאית מעניקה מגוון שירותים עבור קהל הנשים: החל מטיפולים לטיפוח העור, דרך טיפוח הציפורניים ועד הסרת שיער במגוון שיטות. רוב הלקוחות מגיעות לקוסמטיקאית שלהן דרך המלצות אישיות, מה שנקרא גם שיווק ׳מפה לאוזן׳.
אבל השיווק מפה לאוזן יכול לעבוד טוב יותר או טוב פחות. וזה מאוד תלוי בנוכחות הדיגיטלית של הקוסמטיקאית. קוסמטיקאית נבונה דואגת לתחזק נכסים דיגיטליים שהם חובה עבור בעלת מקצוע זה: דף פייסבוק, דף אינסטגרם וכמובן – כרטיס ביקור דיגיטלי.
איך כרטיס ביקור דיגיטלי עוזר לקוסמטיקאית
כרטיס ביקור דיגיטלי למעשה מחליף אתר אינטרנט עבור לא מעט בעלי מקצוע, ומשמש כמקום שמרכז הכל:
- את כל אמצעי יצירת הקשר עם הקוסמטיקאית
- טופס יצירת קשר חכם (אם מדובר בכרטיס ביקור דיגיטלי חכם, כמו שלנו)
- את הקישורים לדפים ברשתות החברתיות – פייסבוק, אינסטגרם ועוד
- וכמובן אם מדובר בכרטיס ביקור דיגיטלי משודרג, הוא יודע גם להציג תוכן בעצמו: סרטוני וידאו, תמונות, ועוד.
וידאו בכרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית
אז בשונה ממקצועות סולידיים יותר כמו עורכי דין שגם נעזרים בכרטיס ביקור דיגיטלי, כרטיס הביקור הדיגיטלי של הקוסמטיקאית יכיל לא מעט איזורים ויזואליים, והראשון שבהם הוא וידאו.
עוסקת במקצוע הקוסמטיקה יכולה לצלם סרטוני וידאו קצרים ולהעלות אותם ליוטיוב (הנה מדריך שיעזור למי שרוצה לדעת איך לעשות זאת).
אחרי שהסרטונים כבר נמצאים ביוטיוב – אנו מטמיעים לה אותם בכרטיס הביקור הדיגיטלי וכך כל מי ש׳מקבלת אותו׳ יכולה להבין כמה הקוסמטיקאית היא אשת מקצוע רצינית לפני שהיא מתקשרת איתה.
עוד אפשרי לשלב בכרטיס הביקור הדיגיטלי בעולם הקוסמטיקה: גלריית תמונות של הצלחות מקצועיות (ניתן לעשות תמונות לפני/אחרי), סליידר המלצות של לקוחות, ועוד!