מובילים ועובדי חברות הובלה הם בעלי מקצוע מבוקשים, אך כאלו שהלקוחות הפוטנציאליים רוצים להיות בטוחים שהם יודעים לתת שירות טוב. הכרטיס הביקור הדיגיטלי של סו דיגיטל עושה בדיוק את העבודה הזו עבור המוביל. איך? מיד תדעו.
אנו משתמשים בשירותיהם של מובילים וחברות הובלה לפחות אחת לכמה שנים. מי לא עבר דירה לפחות פעם בחייו? מי לא היה צריך להעביר רהיט או מוצר חשמלי גדול ממקום למקום בשנים האחרונות? אמנם רוב הובלות הדירה מתבצעות בעיקר בחודשי הקיץ, אך ניתן לומר שחברות ההובלה הטובות עובדות היטב גם בשאר חודשי השנה.
חברת הובלה טובה – כזאת שיודעת לעשות שלושה דברים
אז מה עושה חברת הובלה לחברת הובלה טובה, כזו שעובדת גם ביתר חודשי השנה? כי בינינו, גם החברה הכי גרועה בעולם תעבוד בחודשי יולי-אוגוסט, כשעם ישראל עובר דירות בהמוניו…
הדבר הראשון: מקצועיות. בואו, לא משנה איך תשווק חברת הובלה את עצמה, מקצועיות ועבודה נכונה הם הפרמטרים הראשונים לחברת הובלה מצליחה.
הדבר השני: שם טוב. שם טוב לחברה נרכש באמצעות אמינות, באמצעות שירות טוב שקיבלו לקוחות, שאחר כך ימליצו עליה לחברים ובני משפחה.
הדבר השלישי: שיווק נכון. כלי שיווק שמותאמים לעסק, וכן, גם תקציב שיווקי – לאמצעי השיווק השונים.
כרטיס ביקור דיגיטלי למובילים – כמו עובד נוסף שמשווק אותם
אם יש לקוחות ממליצים – כיצד אנשים שמתקשרים לחברת ההובלה יידעו עליהם? התשובה פשוטה: באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי שמספר על זה!
כרטיס ביקור דיגיטלי חכם כמו זה של So Digital יודע לעשות בדיוק את זה: כי כשמתקשרים למוביל, והוא ענה, הוא יכול להגיד בביטחון מלא ש״הכרטיס הביקור שלי עם מידע עליי והמלצות יישלח אליך אוטומטית כשהשיחה תסתיים…״ ואז אותו לקוח, שנכנס לכרטיס הביקור הדיגיטלי החכם יראה את כל אותן ההמלצות ויתרשם מבעל מקצוע שלא רק יודע להבטיח – אלא יודע גם לקיים.
אתם עובדים בתחום ההובלות? זה הזמן לשדרג את מערך השיווק שלכם באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי חכם של סו דיגיטל!