מטפלים הם בעלי מקצוע חשובים ביותר – הם מטפלים בבריאות שלנו, הגופנית והנפשית. אך חלקם עדיין ללא כרטיס ביקור דיגיטלי, המאפשר למטופלים הפוטנציאליים למצוא אותם, לראות כמה הם טובים וכמובן ליצור איתם קשר | סו דיגיטל – כרטיס הביקור הדיגיטלי המומלץ למטפלים.
תפקיד המטפלים בחברה הוא עצום – הם, בשורה התחתונה, אחראים לבריאות שלנו. בין אם מדובר בבריאות הפיזית או הנפשית, המטפלים השונים – החל ממטפלים ברפואה קונבנציונלית, דרך מטפלים ברפואה סינית ובשיטות נוספות, ועד מטפלים רגשיים שתפקידים הוא בריאות נפשית תקינה למטופליהם.
כל סוגי המטפלים חייבים כרטיס ביקור. בעבר, זה היה כמובן הכרטיס הישן מהנייר. אך כמו הזמנות מודפסות לאירועים, גם כרטיסי הנייר הללו חלפו להם מן העולם. כעת – הפיתרון הוא מתקדם יותר, דיגיטלי יותר.
איך מטפלים שולחים את הכרטיס הדיגיטלי ללקוחות וללקוחות הפוטנציאליים?
מטפלים מתקשרים עם לקוחותיהם בכמה דרכים: יש לקוחות פוטנציאליים שהגיעו לפגישת ייעוץ אצל המטפל/ת. במקרה כזה – המטפל/ת, במקום לתת ללקוח הפוטנציאלי בסוף השיחה את כרטיס הנייר – ישתף אותו למטופל בלחיצת כפתור אחת.
אבל לא תמיד נפגשים פיזית, ובמקרה כזה – גם כן – את הכרטיס הדיגיטלי שלנו ניתן לשלוח מרחוק לכל מספר טלפון באמצעות המייל, הוואטסאפ, ואפילו באמצעות הטלגרם.
אמצעי נוסף שאנו מעניקים ללקוחותינו – רישום הכרטיס ביקור הדיגיטלי בגוגל – כך שאחרי זמן מה, ניתן יהיה לחפש את שם המטפל ו-כרטיס ביקור דיגיטלי ולהגיע אליו דרך גוגל! כך אפילו המטפל (או כמובן המטפלת) לא חייבים לעשות שום פעולה על מנת לשלוח את הכרטיס הביקור הדיגיטלי ללקוח. הוא יגיע אליו לבד!
כיצד הכרטיס ביקור הדיגיטלי שלנו עוזר למטפלים לגייס עוד לקוחות
התשובה מגיעה בכמה אופנים:
ביטחון – באמצעות מודול ההמלצות שלנו – כל מי שמגיע לכרטיס הביקור הדיגיטלי מגיע למעשה לדף נחיתה מתוחכם המכיל עדויות רבות והמלצות על המטפל. עדויות הן האמצעי המוביל להשרות ביטחון על לקוחות פוטנציאליים.
מקצועיות של המטפל – המטפל יכול להכניס לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלו קישורים לבלוגים שהוא כותב בהם, כדי להגביר מקצועיות, ובנוסף ניתן לשבץ בכרטיס גם סרטוני וידאו של המטפל – בהם הוא יכול להסביר מושגים מקצועיים באופן ברור ולמעשה למצב את עצמו עוד יותר כמומחה בעיני מי שמביט בכרטיס הביקור הדיגיטלי.
וכמובן – מגוון דרכים פשוטות ליצירת קשר – זה די מובן מאליו אבל חיוג בלחיצה, הודעת וואטסאפ בלחיצה, מייל בלחיצה, ואפילו טופס לידים, כמו זה של אתרי אינטרנט – עומדים לרשות המטפל בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו בסו דיגיטל.