עיצוב פנים הוא ללא ספק אחד המקצועות המספקים ביותר, בארץ ובעולם. מדובר במקצוע שמשלב המון יצירתיות, תכנון, מחשבה, ציפייה, ואם עובדים עם מעצב (או מעצבת) פנים ממש טובים אז יש כמובן בסוף ההליך גם אפקט WOW לא קטן.
חלק מהעבודה של כל מעצב פנים היא להיפגש עם לקוחות, בדרך כלל בעלי בית או דירה, ולשוחח איתם על האפשרויות לעיצוב הפנים עבורם. לאחר כל פגישה כזו, מעצב הפנים (אמרנו כבר שבכל פעם שנכתוב מעצב – נתכוון גם למעצבת, כן?) ׳משאיר׳ אצל בעלי הנכס איתם נפגש כרטיס ביקור כלשהו. אם היינו כותבים את הדברים בשנת 2010, זהו כנראה היה כרטיס ביקור ׳רגיל׳ מנייר. אבל מאחר ואנו כבר המון שנים קדימה, בשנת 2020 – יהיה מדובר מן הסתם בכרטיס ביקור דיגיטלי.

מה מעצב הפנים צריך בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלו?
מעצב פנים, כמו שאתם מן הסתם מבינים, עוסק בעיקר בעניינים ויזואליים. אי לכך נסכם את זה במילה אחת: גלריות.
אבל כמובן שנפרט קצת יותר כשנספר שגלריות יכולות להגיע במספר דרכים: גלריה שהיא בתצורה של ׳גריד׳ – הכוונה לגלריה בה נראה ׳ריבועים קטנים׳ שהן התצוגות המקדימות של התמונות, כשלחיצה על אחת התמונות תפתח גלריית סליידר עם דפדוף בין התמונות השונות.
אפשרות נוספת היא גלריית תמונות בתצורה של סליידר. לגלריית סליידר בכרטיס ביקור דיגיטלי יש יתרון משמעותי: היא לוקחת הרבה פחות מקום. לא צריך לגלול כדי לראות תמונות שונות לפני שנכנסים, ובמקום זה, יהיו לנו שני חיצים: ימינה ושמאלה, דרכם הלקוחות של מעצבי הפנים ׳ידפדפו׳ בין התמונות השונות (בדרך כלל של בתים שעוצבו מחדש) ורק לאחר מכן יגדילו את התמונה הנבחרת, אם ירצו בכך.

גם גלריות וידאו
בנוסף לתמונות, לא מעט מעצבי פנים דואגים לביצוע צילום וידאו לנכסים שהם עיצבו. את הסרטונים הללו מעלים מן הסתם לרשת וידאו כמו יוטיוב או וימאו – ואת סרטוני היוטיוב אנו מטמיעים עבורם בכרטיס הביקור הדיגיטלי.
בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו בסו דיגיטל אנו לא מגבילים על כמות סרטוני היוטיוב שאפשר יהיה להטמיע. כך מעצבת פנים יכולה ׳לפנק׳ את הלקוחות הפוטנציאליים שלה בגלריית וידאו מלאה ומרשימה שיהיה קשה להגיד לה לא…
השארת פרטים לאחר צפייה בכל הטוב הזה
הכרטיס שלנו כולל בתוכו טופס לידים, ממש כמו באתר אינטרנט, ולאחר שהלקוחות הפוטנציאליים של מעצבת הפנים צפו בכל הטוב הויזואלי שהם ראו בכרטיס, הם פשוט משאירים שם וטלפון כדי שהיא תחזור אליהם. כן, אפשר להוסיף שדה של מייל ושדות מיוחדים נוספים לפי בחירה. זו גם אחת הסיבות לכך שהכרטיס שלנו הוא כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי – שלא נעשה על ידי איזה ׳מחולל כרטיסים׳ – אלא ממש על ידי בונה אתרים מקצועי, בין היתר בגלל כל השינויים וההתאמות האישיות הללו שלעולם לא יכלו להתבצע בכרטיס שנבנה על ידי ׳מחולל כרטיסים׳ כזה או אחר.
כמובן שלכרטיס הביקור הדיגיטלי שאנו בונים למעצבי פנים יש עוד המון המון (המון) יתרונות ופיצ׳רים מיוחדים שלא רצינו לחזור עליהם שוב, וכולם מפורטים בדף הבית. עברו אליו כדי לראות פרטים נוספים…