בעידן המודרני, אי אפשר לכתוב מאמר בלי תוכן ויזואלי. זה פשוט לא יעבוד. נסו לדמיין מאמר או פוסט ש-100 אחוזים ממנו הן אותיות, טקסטים… זה ישעמם מהר מאוד והגולש כנראה יעבור הלאה למקום אחר ש׳ייגע׳ ביותר חושים שלו.
אז אם זה ברור לכולנו שזה סופר חשוב להוסיף תמונה או תמונות לכל מאמר או פוסט ברשתות החברתיות, יש משהו שיכול לקחת את הויזואליציה של התוכן שלנו צעד אחד קדימה. והדבר הזה הוא שימוש ב׳ממים׳ (memes בלועזית) בתוכן שלנו. לדוגמא:
אז אחרי שהבנו מה זה ממים, חשוב להבהיר שלא רלוונטי להשתמש בהם בכל סוג תוכן. למשל, לעולם לא היינו אפילו מדמיינים להוסיף ממים למאמר מקצועי באתר של עורך דין או רואה חשבון, מצד שני, במאמר על אילוף כלבים בתוך כרטיס ביקור דיגיטלי של מאלף – לגמרי היה שווה לשקול את העניין.
אתר הממים מספר 1 לדעתי: giphy
אז אחרי שהסברנו, עכשיו עוברים למקומות של ממים. לדעתי המקור המוביל והעשיר ביותר לשימוש בממים הוא אתר giphy. באתר יש מנוע חיפוש, ובנוסף גם אפשרויות רבות להטמעה של הממים.
יש על חיות תגידו לי?
אם יש דבר שממיס לא מעט אנשים זה חיות עושים דברים מצחיקים, או ׳סתם׳ מראים גילויי אהבה. אתר שמוקדש לממים ממיסים כאלה הוא animalygifs, גם הוא מבית tumblr.